خبرهای داغ:
امیر شاطری از اجرای ۱۲ عنوان برنامه همزمان با هفته ارتش در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در روز ۲۹ فروردین و مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان، دو سلاح جدید رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۲۰
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امیر شاطری فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مهمترین برنامه رژه نیرو‌های مسلح در ۲۹ فروردین است گفت: در این مراسم از دو سلاح جدید رونمایی می‌شود.

امیر شاطری افزود: همچنین قرارگاه جهادی صیاد شیرازی، در منطقه میان دشت درمیان خدمات پزشکی، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، فنی، دندان پزشکی و توزیع بسته‌های حمایتی بین مردم را به صورت رایگان در هفته ارتش در دستور کار قرار می‌دهد.

وی گفت: گرامیداشت یاد شهدا در مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و نمایش پرش چتربازان از دیگر برنامه‌های هفته ارتش است.

امیر شاطری با اشاره به اینکه یکی از کار‌های بنیادین امام نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام ارتش است، افزود: روز ارتش، بازخوانی هشت سال اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار است و باید هرسال بهتر از گذشته گرامی داشته شود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گفت: با تمام مشکلات، ما متکی به تجهیزات بومی خودمان هستیم و از این تجهیزات بر علیه هیچ کشوری استفاده نمی‌کنیم.

امیر شاطری افزود: ما به توانمندی، اقتدار، بازدارندگی و توان رزمی رسیده ایم که هیچ کشوری یارای مقابله سخت با کشور ما را ندارد.

 

انتهای‌ پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها