خبرهای داغ:
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه امنیت ایران اسلامی خط قرمز ما است گفت: تجهیزات بومی ما آماده است تا جواب هر تجاوزی را بدهد.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۷۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امیر الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق با اشاره به اینکه امروز ارتش و بویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است گفت: تجهیزات بومی ما آماده است تا جواب هر تجاوزی را بدهد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص قوی شدن ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: نمونه‌ای از اجرای رهبری را در عملیات وعده صادق می‌توان دید که هم اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و هم مردم را شاد کرد.

آین الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم، با اشاره به اینکه جبهه حق و باطل همیشه در مقابل هم قرار داشته اند و امروز این تقابل بیشتر از همیشه است، گفت: پس از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی در مقابل استکبار ایستاد و در این مسیر آنچه از روز‌های اول انقلاب نقش موثری داشت حضور سرو قامتان ارتش بود که تا امروز ادامه دارد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ارتش توانسته در صحنه‌های بین المللی اقتدار خود را حفظ کند گفت: امروز ارتش مکتبی است که در کنار سپاه، انتظامی و بسیج و با همراهی مردم از این آب و خاک دفاع می‌کند و دشمن را به فرسودگی کشانده است.

طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار د، این برنامه، با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، خراسان جنوبی با وجود مرزی بودن در امنیت کامل است گفت:این امنیت نتیجه تلاش‌ها و مجاهدات‌های شبانه روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و همراهی مردم حاصل شده است.

امیر شاطری فرمانده ارشد آجا در استان در این مراسم، وحدت را لازمه اقتدار و صلابت دانست و گفت: امروز وحدت، معنویت و اخلاق مداری در ارتش و سایر نیرو‌های مسلح در خراسان جنوبی حکم فرماست و این موضوع باعث شده تا نیرو‌های مسلح استان در اوج اقتدار و صلابت باشند.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم عباسی به عنوان فرمانده جدید پدافند هوایی شرق معرفی و از خدمات امیر سرتیپ دوم پرویز فرمانده سابق قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار