خبرهای داغ:
سردار مهدوی، بر لزوم هوشیاری و دقت حافظان امنیت تاکید کرد و گفت: حضور شما نیرو‌های وظیفه در هر نقطه از کشور امنیت آفرین است.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۶۰
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در دیدار نوروزی با سربازان ستاد سپاه انصارالرضا علیه‌السلام، با تبریک فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: تمامی نیرو‌های وظیفه و نیرو‌های مسلح ایران، سربازان جمهوری اسلامی برای دفاع از میهن اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: امروز در خاطرات شما سربازان عزیز روزی خاص و به یاد ماندنی است که در اولین روز عید به دور از خانواده مشغول خدمت هستید.

سردار مهدوی افزود: بنا بر فرمایش امام معصوم (ع) نعمت سلامت و امنیت دو نعمتی هست که انسان ارزش و معنای واقعی آن را درست درک نمی‌کند، اما این دو نعمت خیلی باارزش هستند که اگر نباشند زندگی برای انسان بسیار سخت می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) ادامه داد: وقتی دشمنان امنیت یک سرزمین را به هم می‌ریزد مردم آن منطقه معنا و مفهوم امنیت را درک می‌کنند و این امنیت را امروز شما سربازان و نیرو‌های نظامی کشور تامین می‌کنید.

سردار مهدوی، بر لزوم هوشیاری و دقت حافظان امنیت تاکید کرد و گفت: حضور شما نیرو‌های وظیفه در هر نقطه از کشور امنیت آفرین است.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی، رسالت دفاع از مرز‌های ایران اسلامی را نسل به نسل پشت سر گذاشتند، گفت: این پاسداری از میهن از دفاع مقدس شروع و تا امروز ادامه داشته و در آینده هم ادامه خواهد داشت و دفاع از میهن تنها مربوط به ایران نیست و در تمامی کشور‌ها، نیرو‌های هستند  که تامین امنیت و آرامش مردم بر عهده دارند.

وی، خطاب به سربازان گفت: امروز توفیق دفاع از میهن اسلامی نصیب شما بزرگواران شده، همانگونه که امام معصوم (ع) در اهمیت این موضوع فرمودند؛ چشمی که برای دفاع از میهن یک ساعت بیدار بماند در دوزخ نخواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) بیان کرد: شما به واقع سربازان اسلام در دفاع از سرزمین اسلام و نوامیس مسلمانان هستید که در دفاع از اسلام، نظام و انقلاب اسلامی نقش مهمی دارید و قطعا پاداش بزرگی خواهید داشت.

سردار مهدوی بر قدر دانستن این روز‌ها تاکید کرد و گفت: قطعا این دوران سپری خواهد شد و امیدواریم این خدمات شما عزیزان مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد و به زودی با صحت و سلامت به آغوش خانواده بازگردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها