خبرهای داغ:
فرماندار سربیشه از برگزاری یادواره شهدای شهرستان سربیشه در نیمه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۶۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان سربیشه در سال ۱۴۰۳ امروز، با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، فرماندار و امام جمعه شهرستان سربیشه و مدیران اجرایی این شهرستان برگزار شد.

 

برگزاری یادواره شهدای شهرستان سربیشه در نیمه نخست امسال

 

محمدرضا لکزائی فرماندار سربیشه در این جلسه، با اشاره به اهمیت جایگاه شهید و شهادت اظهار داشت: فرهنگ شهید و شهادت در یکی از فرهنگ‌های اصیل و ارزشمندی است که مداوم باید در جامعه اسلامی رواج یابد و تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه این جلسه شورای اداری با محوریت برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی برگزار شده است، ادامه داد: در این جلسه مسئولان کمیته‌های مختلف شهرستانی این کنگره مشخص و احکام خود را دریافت می‌کنند تا بیش از پیش در راستای باشکوه برگزار شدن این کنگره عظیم فرهنگی تلاش کنند.

 

برگزاری یادواره شهدای شهرستان سربیشه در نیمه نخست امسال

 

فرماندار سربیشه ضمن تاکید بر اینکه این شهرستان( دیار ایمان و اندیشه) با شهید و شهادت عجین شده و مردمان ولایت‌مدارش با شهدا مانوس هستند، تصریح کرد: دو یادواره بزرگ شهدای عملیات کربلای ۵ که روز شهرستان سربیشه نامگذاری شده در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برگزار شده و امسال نیز این مهم برگزار خواهد شد.

لکزائی از برگزاری یادواره شهدای شهرستان سربیشه در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: درصدد هستیم در هر سال دو مرتبه یادواره شهدا برگزار کنیم که یکی در نیمه نخست و دیگری در ۲۶ دیماه "روز شهرستان سربیشه" برگزار خواهد شد.

 

برگزاری یادواره شهدای شهرستان سربیشه در نیمه نخست امسال

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا در جای خود بسیار ارزشمند است ولی برای این شهرستان زیبنده نیست که یادمان شهدای گمنام و ساختمان شهدای شهرستان که دو طرح بزرگ معنوی و فرهنگی است نیمه تمام باشد و از همه مدیران استانی و کشوری زمینه تکمیل این دو پروژه درخواست کمک و مساعدت داریم.

 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها