فرمانده سپاه شهرستان گناوه در آیین معارفه مسئول کانون بسیج فرهنگیان بندر ریگ گفت: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی شهرستان گناوه تقویت شود.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۳۳
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

برای تقویت بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی تلاش شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، سرهنگ حاجی پور در این آیین گفت: دشمن با برنامه ریزی بدنبال ناهموار کردن مسیر رشد و تعالی نسل جوان و نوجوان می‌باشد.

 وی ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش بخش ریگ گفت: کار‌های خوبی در راستای اجرای ماموریت‌های بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در بندر ریگ شکل گرفته است.

بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی تقویت شود

حاجی پور ابراز داشت: کار‌های فرهنگی در واحد‌های بسیج مدارس تاثیرات بسیار خوبی در اجرای ماموریت‌های بسیج دانش آموزی دارد و لازم است در زمینه این موضوع مهم با همکاری و همدلی بین بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان اقدام شود.

وی با اشاره به بحث اعزام فرهنگیان در اردو‌های راهیان نور گفت: این اردو‌ها تا مدت‌ها مسیر حرکت صحیح را برای شرکت کنندگان به همراه می‌آورد.

فرمانده سپاه انصار الحسین در زمینه سهمیه بندی دانش‌آموزان و فرهنگیان جهت حضور در اردو‌های راهیان نور گفت: باید تلاش شود سهمیه‌ها به صورت دقیق مشخص و طبق برنامه شامل همه مدارس شهرستان گناوه شود.

بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی تقویت شود

مدیر آموزش و پرورش بخش ریگ نیز گفت :بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی می‌تواند فرزندان این سرزمین را در کنار یکدیگر همدل و متحد نماید.

سید رضا کاظمی  بیان داشت: حفظ ارزشها، ارتقا ء سطح معرفت دینی، بصیرت سیاسی دانش آموزان، ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در بین دانش آموزان از مهمترین اهداف تشکیل و راه اندازی بسیج در مدارس است.

در پایان این آیین علیرضا کرمی به عنوان مسئول کانون بسیج فرهنگیان بخش ریگ شهرستان گناوه معرفی شد.

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار