فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر خبر داد:
اولین نمایشگاه بزرگ از غدیر تا ظهور در استان بوشهر به همت حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر از توابع بخش ساحلی دلوار برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۲۴
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

اولین نمایشگاه بزرگ از غدیر تا ظهور در استان بوشهر در بوالخیر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، اولین نمایشگاه بزرگ از غدیر تا ظهور در استان بوشهر به همت حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر از توابع بخش ساحلی دلوار برگزار خواهد شد.

علی احمدنیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر در بازدید از محل برگزاری نمایشگاه بزرگ از غدیر تا ظهور که برای اولین بار در استان بوشهر برگزار خواهد شد، گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته بسیج از تاریخ ٢٩ آبان ماه الی۶ آذرماه در محل پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس(ع) بندر بوالخیر برگزار می‌شود.

علی احمدنیا در ادامه افزود: این نمایشگاه با تداعی واقعیت های مختلف واقعه غدیر تا ظهور ایجاد می شود که در برگزاری و برپایی این رویداد فرهنگی مذهبی سعی شده از ظرفیت تمامی رده های سنی تا دهه هشتاد و نودی نیز استفاده شود زیرا این نمایشگاه همچون ویترینی در جهت آشنایی نسل های جدید با این حوادث تاریخی خواهد شد که غرفه ویژه حال و هوای اربعین حسینی پایان بخش این نمایشگاه خواهد بود.

احمدنیا همچنین در ادامه عنوان داشت: برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب، سینما چهار بعدی، نمایشگاه دستاوردهای نظامی و علمی پس از انقلاب اسلامی، روایتگری، مسابقاتفرهنگی ورزشی و برگزاری مراسمات ویژه ایام هفته بسیج از جمله برنامه های جانبی دیگر این نمایشگاه خواهد بود.

پایان خبر/

ارسال نظرات