خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ۱۲ استان سمنان گفت: تسخیر لانه جاسوسی نماد استکبارستیزی مردم ایران است
کد خبر: ۹۵۵۲۱۵۴
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی در جمع کارکنان تیپ۱۲ قائم آل محمد(عج)استان سمنان ضمن اشاره به حضور پر شور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی۱۳ آبان امسال گفت:روز ۱۳ آبان در تقویم ایران اسلامی یادآور جریان ها و اتفاقاتی است که تاریخ این انقلاب را رقم زده است و ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی مردم ایران است.
ابتدا۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ که تبعید امام خمینی (ره)به ترکیه توسط رژیم پهلوی اتفاق افتاد و همچنین ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که ۵۶ نفر از دانش آموزان توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و دلیل نامگذاری این روز به نام دانش آموز شد و در انتها ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام رخ داد که امام از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرد.
وی در ادامه گفت: حال نکته قابل تامل اینجاست که چرا امام خمینی (ره)از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کرد و آن را مهمتر از انقلاب اول دانست؟ در جواب این سوال باید گفت اساس انقلاب ما ،مبارزه با استکبار است و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام در امتداد انقلاب اول است.و همچنین این اقدام شجاعانه دانشجویان راه ادامه جاسوسی امریکایی ها را در ایران گرفت.و قطع ارتباط ما با امریکا با تسخیر لانه جاسوسی صورت گرفت.لذا در طول سالیان سال حتی قبل از انقلاب و همچنین در طول این ۴۵ سال بعد از انقلاب چیزی غیر از دشمنی از امریکایی ها ندیدیم ،امریکا مرکز تولید شرارت است و هرجا رفته جز بدبختی چیز دیگری را به ارمغان نیاورده است.
موسوی افزود: به برکت حضور رهبری حکیم در راس این انقلاب دشمن نتوانست انقلاب ما را زمین بزند ولی دست از دشمنی هم بر نداشته است .به همین دلایل ما شعار مرگ بر امریکا را یک ذکر می دانیم چون ریشه قرآنی دارد که میفرماید کسانی که با پیامبر هستند دو ویژگی دارند ،اشداء علی الکفار و رحماء بینهم و این تنها یک شعار نیست بلکه یک فهم و عقیده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ۱۲ قائم در پایان گفت: انشالله انقلاب سوم هم اتفاق بیافتد و از نفوذ دشمن از طریق فضای مجازی هم با راه اندازی اینترنت ملی جلوگیری شود.زیرا منبع نفوذ ، جاسوسی و استهاله فرهنگی جوانان ما در این فضا توسط دشمن اتفاق می افتد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار