مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم ۱۳ آبان ماه بخش ارم شهرستان دشتستان گفت: طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ ملت فلسطین است.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۵۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ ملت فلسطین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم ۱۳ آبان ماه بخش ارم شهرستان دشتستان اظهار داشت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که بعدها روز دانش‌آموز نام گرفت و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که امام خمینی(ره) از این اتفاقات به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند که هر سه حادثه مهم تاریخی مطرح در تقویم کشورمان بشمار می روند.

حجت‌الاسلام یحیایی به مقاومت مردم فلسطین در نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی هم اشاره و اضافه کرد: عملیات طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در تاریخ و ۱۵ مهر یوم‌الله دیگری برای ملت مظلوم فلسطین شد.

وی گفت : اکنون ملت‌ها متوجه شدند که مردم مظلوم فلسطین طی این مدت چه ظلم فراوانی را متحمل شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع)ادامه داد: رزمندگان فلسطینی در این عملیات موفق شدند رژیم صهیونیستی را از نظر اطلاعاتی، عملیاتی و حتی رسانه‌ای با شکست سنگینی مواجه کنند.

حجت الاسلام یحیایی با تصریح بر اینکه ملت ایران این افتخار را دارد که همیشه از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و اکنون نیز تمام مردم و آزادی‌خواهان جهان از پیروزی رزمندگان فلسطین در این عملیات حمایت می‌کنند، افزود: تاریخ فلسطین به قبل و بعد از عملیات طوفان الاقصی تقسیم می‌شود، زیرا رژیم اشغالگر اسرائیل از لحاظ اطلاعاتی و نظامی و حتی رسانه‌ای شکست سنگینی از جبهه مقاومت خورد.

 وی خاطرنشان کرد: شرایط منطقه به گونه‌ای است که اگر حاکمان کشورها بخواهند از جنایات صهیونیست‌ها چشم پوشی کنند مردم آن کشورها سکوت نخواهند کرد.

پایان خبر/

ارسال نظرات