خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

اجرای بیش از یکهزار برنامه در هفته بسیج دانش آموزی/ شعار محوری هفته بسیج دانش آموزی «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: با شروع هفته بسیج دانش آموزی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بیش از 3هزار دانش آموز را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۴۰
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

اجرای بیش از یکهزار برنامه در هفته بسیج دانش آموزی/ شعار محوری امسال «نظم نوین جهادی با نسل آرمانی»

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در جمع اصحاب رسانه گفت: در هفته بسیج دانش آموزی امسال که با شعار نظم نوین جهانی با نسل آرمانی برگزار می شود بیش از یکهزار برنامه پیش بینی شده است.

وی افزود: با شروع هفته بسیج دانش آموزی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بیش از 3هزار دانش آموز را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهیم کرد.

ملک شاهکویی حمله اسرائیل به ملت مظلوم غزه را ناجوانمردانه برشمرد و خاطرنشان کرد: جنگ ناجوانمردانه و وحشیانه از خلق و خوی جبهه استکبار است این تصاویر را در جنگ 8 ساله دفاع مقدس در ایران شاهد بودیم که چطور صدام بمب ها را بر سر زنان و کودکان بی‌دفاع سرازیر می‌کرد و هر زمان در صحنه نبرد کم می‌آورد اقدام به بمباران مردم عادی می‌کرد این روش جبهه استکبار است.

این مقام مسئول عنوان کرد: دانش آموزان امسال با توجه به جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه، 13 آبان را باید پرشور تر از قبل برگزار کنند و با حضور حماسی خود این جنایات را محکوم کنند.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در پایان سال انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم نشست های تبیینی با موضوعات مختلف در مدارس را برگزار خواهیم کرد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تاکید کرد: با توجه به اینکه حدود 23 هزار رای اولی در استان داریم و همه اینها دانش آموز هستند نشست های تبیینی باید برگزار شود تا حقایق به این عزیزان گفته شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از روحیه جنگاوری جبهه مقاومت تقدیر کرد و گفت: دشمن درصدد فشار به جبهه مقاومت است تا مردم فلسطین کشورشان را ترک کنند اما کور خواندند اسرائیل اگر می‌تواند از طریق زمینی وارد نبرد شود دیدیم در شب گذشته چه شکست سنگینی از جبهه مقاومت دریافت کرد.
وی از برگزاری همایش «حس پروانگی» در گنبدکاووس خبر داد و افزود: برنامه رویداد ملی چفیه های بهشتی، رزمایش جهادگران فاطمی، یادواره شهدای درون مدرسه‌ای و اختتامیه لاله‌های روشن از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در گلستان محسوب می‌شود.
ملک شاهکویی از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت:از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی می‌توان به کوهپیمایی، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری پویش جهانی فریاد عروسک‌ها، و نشست صمیمی با نخبگان، فرماندهان واحدها، مجامع علوی و فاطمی با فرمانده سپاه نینوا اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار