خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی از افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی در استان خبر داد و گفت: در سفر دوم ریاست‌جمهوری ۱۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و جدید پیش بینی کردیم.
کد خبر: ۹۵۴۹۶۵۸
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های هیأت‌های ورزشی استان، حرکت نوین و جدیدی است و بعد از ۱۲ سال شاهد همایش خوب و مفرح هیأت‌های ورزشی در استان هستیم که هم توانمندی‌های ورزشی معرفی و هم استعداد‌ها شناسایی می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این جشنواره از افراد موفق حوزه ورزشی که موجبات افتخار در کشور و استان هستند یاد کردیم، افزود: نگاه دولت سیزدهم هم به موضوع‌های ورزشی مثبت و خوب بوده است.

قناعت افزود: در دستور کار ما است تا در دهه فجر امسال حدود ۳۰ پروژه ورزشی را به افتتاح برسانیم در سفر دوم ریاست‌جمهوری ۱۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و جدید پیش بینی کردیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۴ درصدی اعتبارات عمرانی در بخش ورزش هستیم.

وی تصریح کرد: با همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاونت عمرانی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان بر پروژه‌های نیمه تمامی متمرکز شده ایم که مدت زیادی شروع و روی زمین مانده اند، لذا چندین پروژه افتتاح شد و چندین پروژه هم در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

قناعت گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی، بعنوان هدیه برای هر هیأت ورزشی اعتباری در نظر گرفته ایم، تا با همدلی و فضای مثبتی که بین هیأت‌ها وجود دارد، کار‌ها انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار