خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به جایگاه رفیع نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح هر کشور ناموس آن ملت هستند.
کد خبر: ۹۵۴۶۵۴۵
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی در دیدار با فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان و هیأت همراه که به مناسبت هفته انتظامی در سپاه ناحیه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح از ارزش و جایگاه بسیار خوبی برخوردار هستند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت گفت: نیروهای مسلح حافظ حرمت خانواده و ناموس مردم هستند و همه ملت ایران مدیون زحمات آن‌ها هستند.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: افرادی که در نیروهای مسلح اعم از سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و دیگر مجموعه ها و مراکز نظامی مشغول به خدمت به مردم هستند، به دلیل آرمانی که دارند تضمین کرده اند که همیشه پای کار انقلاب و نظام و خدمت رسانی به مردم باشند؛ اما باید گفت خانواده های نیروهای مسلح مظلوم واقع شده اند و باید قدردان همراهی همسر و فرزندانمان در راستا باشیم.
سرهنگ عبداللهی با اشاره به اینکه این دیدار به منظور قدردانی از زحمات مجموعه نیروی انتظامی شهرستان سمنان تدارک دیده شده است، گفت: تعامل و هم افزایی بین یگان سپاه و نیروی انتظامی و دیگر یگان ها باید روز به روز افزایش و ارتقا یابد و قطعا این تعامل و هم افزایی سبب ایجاد امنیت و آسایش هر چه بیشتر برای مردم خواهد شد؛ همانگونه که تا کنون نیز اینگونه بوده است.
عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان نیز در این دیدار گفت: ما همه سرباز ولایت هستیم و به این موضوع افتخار می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار