خبرهای داغ:
شاهرود_ در آستانه آغاز مسابقات سوپر لیگ بدمینتون بانوان کشور در شاهرود، بر قطب بودن شهرستان شاهرود در این رشته و نیاز حمایت بیشتر از این رشته برای افتخارات بین المللی تاکید شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۵۳۶
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

بدمینتون شاهرود قطب برتر کشور و نیازمند حمایت بیشتر/آغاز مسابقات سوپر لیگ بانوانبه گزارش خبرنگار بسیج، در آستانه آغاز مسابقات سوپر لیگ بدمینتون بانوان کشور، نشست خبری رئیس هیئت بدمینتون شهرستان شاهرود، سرمربی تیم بدمینتون بانوان شهرداری شاهرود، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و معاون شهرداری شاهرود در آکادمی بدمینتون این شهرستان برگزار شد.
در این نشست که در آستانه اولین بازی سوپر لیگ بدمینتون بانوان کشور بین شهرداری شاهرود و انقلاب قم در آکادمی بدمینتون برگزار گردید، تهمینه رئیسی رئیس هیئت بدمینتون شهرستان شاهرود با بیان اینکه شروع بازی‌های لیگ برتر بدمینتون کشور، بازی باشگاه شهرداری شاهرود و انقلاب قم است، از حامیان تیم بدمینتون، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود و مجموعه صنعتی طب پلاستیک و رسانه‌ها تشکر کرد و افزود: در این دوره از رقابت‌ها چهار تیم، آتش نشانی تهران، شهید فخار مشهد، انقلاب قم و شهرداری شاهرود حاضر هستند و بازی‌ها رفت و برگشتی در دو نیم فصل از ۲۰ مهر تا پایان آذر ماه برگزار می‌شود.
او با اشاره به اینکه تا قبل از کرونا بدمینتون شاهرود رتبه یک کشور بوده است، گفت: با توجه به قهرمانان و بازیکنان و رنکینگ ها، یکی از قطب‌های بدمینتون بانوان در سطح کشور شهرستان شاهرود است که بازیکنان ملی و مربیان تیم ملی داشته و داریم.
رئیسی خاطر نشان کرد: در دو سال اخیر هم باشگاه شهرداری شاهرود رتبه سوم کشور را کسب کرده و در رنکینگ‌ها سکوی‌های دوم و سوم را داشته و در رنکینگ جوانان رتبه دوم کشوری را کسب کردیم و جایگاه کشوری را حفظ کردیم.
او از بازیکنان بومی تیم، سه نفر دعوت شده تیم ملی و بازیکن تیم ملی عنوان کرد و تصریح کرد: دو نفر از بازیکنان غیر بومی نیز عضو تیم ملی بودند.
رئیس هیئت بدمینتون شهرستان شاهرود گفت: امکانات و زیرساخت‌های رشته بدمینتون شهرستان نسبت به کشور خوب است و ما در بحث تیم داری مشکل داریم که نیاز به حامیان مالی بیشتری داریم، چون در سخت افزار، مربیان و بازیکنان توانمندی‌های خوبی داریم و نیاز به حامیان مالی داریم.
مقداد تیموری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه تیم بدمینتون بانوان شهرداری شاهرود هفت سال است که در لیگ برتر حضور دارند، از شهردار و شورای اسلامی شهر شاهرود بابت حمایت از تیم بدمینتون و هیئت بدمینتون تقدیر کرد و افزود: اگر حمایت مالی از ورزش نشود اداره ورزش و جوانان از عهده هزینه‌های ورزشی برنمی آید و حامیان مالی در ورزش قهرمانی نقش مهمی دارند.
بدمینتون شاهرود قطب برتر کشور و نیازمند حمایت بیشتر/آغاز مسابقات سوپر لیگ بانواناو آکادمی بدمینتون شاهرود را از مجهزترین آکادمی‌های کشور عنوان کرد و گفت: این آکادمی توسط اداره ورزش و جوانان ساخته و در اختیار هیئت بدمینتون است و حامیان مالی اگر نباشند ما نمی‌توانیم این افتخارات و حضور‌ها را داشته باشیم.
تیموری در بخش دیگری از سخنان خود به دیواره صخره نوردی شاهرود اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های ما در این سه سال اخیر بوده چرا که بر اساس سوءمدیریت این دیواره از سالن شهید اکبری به سالن بحران منتقل شد که با توجه استفاده این سالن برای بحران، دیواره نگهداری خوبی نداشته و تلاش داریم دیواره کوهنوردی را بعد از تایید فدراسیون به سالن کوثر منتقل و شاهد فعالیت این رشته در شهرستان باشیم.
امیر عرب اسماعیلی معاون شهرداری شاهرود نیز در این نشست با تقدیر و تشکر از زحمات تیم بدمینتون و شهردار شاهرود که نگاه حمایت از ورزش و ورزشکاران دارد و اداره ورزش و جوانان به عنوان کمک کننده و حامی، اظهار کرد: در پارک‌های شهر مقوله ورزش پیش بینی شده است و در کنار ورزش همگانی و زیرساخت ها، نشانگر توجه به ورزش برای آحاد جامعه است.
او ادامه داد: حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و گروه‌های مختلف ورزشی مد نظر شهرداری شاهرود است و بدون نگاه خاصی تا جایی که بتوانیم در خدمت ورزشکاران و تیم‌های ورزشی بوده و خواهد بود.
عرب اسماعیلی با بیان اینکه تیم بدمینتون شهرداری شاهرود امروز در صدر مسابقات سوپر لیگ قرار دارد چرا که این تیم سال‌ها در این مسابقات با حمایت شهرداری بوده است، بر نگاه ویژه شهرداری به ورزش همگانی و قهرمانی تاکید کرد.
معاون شهردار شاهرود با ارائه پیشنهادی گفت: پیشنهاد داریم، هیئت بدمینتون شهرستان شاهرود به ترویج بدمینتون عمومی در سطح پارک‌ها و بوستان‌ها به عنوان یک روز برای خانواده‌ها و کشف استعداد‌ها با عنوان مسابقات بدمینتون خانوادگی بپردازد و ما هم حمایت می‌کنیم.
او با اشاره به تیم آتش نشانی شهرداری شاهرود و حضور در مسابقات جهانی آتش نشانان، اظهار کرد: چندی پیش تیم ورزشی آتش نشانی شاهرود به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی شرکت کردند و با حمایت شهرداری بین ۱۳ تیم قدرتمند شرکت کننده جهانی، عنوان ششم را کسب کردند.
اشرف السادات رضوی سرمربی تیم بدمینتون شهرداری شاهرود نیز با تشکر از حامیان و اداره ورزش و جوانان، گفت: بازیکنان ما آمده اند تا روی سکو قرار گیرند و بازیکنان تیم ما زیر ۱۹ سال هستند و تلاش داریم در سال آینده بازیکنان زیر ۱۵ سال برای اعزام به مسابقات برون مرزی داشته باشیم و اکنون هم مقام سوم کشوری نونهالان دختر را داریم
او با بیان اینکه فدراسیون نگاه ویژه‌ای به استان سمنان دارد، افزود: تلاش داریم در رده‌های نونهالان سهمیه‌ها را کسب و به مسابقات بدون مرزی اعزام داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار