خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) از اهدای 34 بسته نوشت افزار آموزشی به نیت 34 شهید محله همزمان با برپایی اجلاسیه شهدای شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۵۵
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۳۴ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه بین دانش آموزان کم برخوردار محله کریم اهل بیت به نیابت از ۳۴ شهید محله تهیه و توزیع شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت و در راستای برپایی اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه، با یاری خیرین 34 بسته نوشت افزار آموزشی به نیت 34 شهید محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) تهیه و دانش آموزان کم برخوردار در این محله اهدا شد.

او افزود: هزینه لوازم التحریر از طریق پویش پازل همدلی (جمع آوری وسایل خشک و بازیافتی ) و کمک های مردمی فراهم شده است. همچنین یک سرویس پلاستیک ۵۴ تیکه به ارزش 25 میلیون ریال به یک نوعروس در راستای تداوم کمک های مومنانه اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) بیان داشت: همزمان با برپایی اجلاسیه شهدا در گلزار شهدای شهرستان، تهیه و آماده سازی بسته های فرهنگی توسط خواهران خادم الشهدا پایگاه جهت توزیع در مراسم شب های اجلاسیه و یادواره زنان ایثارگر انجام شد.

ادهم یادآور شد: همچنین به همین مناسبت پویش «من و رفیق شهیدم» با همکاری پایگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار و میز جذب به همت نیروی انسانی پایگاه در مسجد انام حسن مجتبی (ع) برپا شد.

او با اشاره به برپایی جشن میلاد در جهت بزرگداشت هفته وحدت گفت: جشن بزرگداشت این ایام با مولودی خوانی فاطمه کرکه آبادی در جمع بسیجیان پایگاه برگزار و جلسه پایانی آموزش پخت کیک و شیرینی در قالب طرح اوقات فراغت تابستانه نوجوانه‌ها در پایگاه تشکیل و با استقبال خوبی همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار