مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه:
حجت الاسلام احمد احمد زاده در آیین گرامی داشت دفاع مقدس در پایگاه بسیج حضرت زینب (س) بخش بندر ریگ گناوه گفت :مادران در دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی افریدند.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۶۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

مادران در دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی آفریدند

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: در هشت سال دفاع مقدس بانوان نقش محوری و مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.


حجت الاسلام احمد احمد زاده تاکید کرد: مملو بودن زندان‌ها از زنان مبارز در به ثمر نشستن انقلاب و تلاش‌های زنان در دفاع مقدس بی بدیل است.


وی تصریح نمود: مادران و بانوان بزرگ ما نقش مهمی در تربیت فرزندانی بزرگ این سرزمین دارند که با این تربیت صحیح سبب شد تا این جوانان پاک جان خود را فدای انقلاب و نظام اسلامی نمودند.

مادران در دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی آفریدند


احمد زاده از مهمترین جلوه‌های حضور بانوان ایرانی در دفاع مقدس را نقش پشتیبانی و خدماتی آنان و فراهم‌آوردن تدارکات لازم برای رزمندگان در جبهه‌های جنگ دانست.

وی افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های خودجوش زنان در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تلاش در جهت تهیه اقلام پر مصرف و ضروری و سایر مایحتاج جبهه‌ها بود.

وی با بیان اینکه مادران شهدا با الگوگیری از حضرت زینب (س) در دشت کربلا حماسه بزرگی را رقم زدند، گفت: یک انسان چقدر باید بزرگ باشد که ۲ یا سه فرزند خود را برای دفاع از نظام و انقلاب تقدیم کند و اعتقاد راسخی می‌خواهد که بعد از شهادت اولین، دومین و سومین و به ترتیب لباس رزم برای دفاع از میهن و نظام بپوشد.

وی بیان داشت: مادران در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی آفریدند که در طول تاریخ ماندگار می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار