خبرهای داغ:

دیدار با خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، مسئول نمایندگی، ولی فقیه و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج از خانواده معظم شهدا دیدار و سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۳۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت و تعدادی از بسیجیان از خانواده معظم شهدا دیدار و سرکشی کرده و با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام محمودی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان امنیت، اقتدار و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا دانسته و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار و فرصتی مغتنم است که موجب تجدید روحیه برای خدمت می شود.

وی افزود: اعتقاد قلبی این است که دیدار ازخانواده شهدا جزء عمرما حساب نمی شود و از خداوند می خواهیم که به ما توفیق خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا را عنایت فرماید .

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است و دیدار با خانواده شهدا که مایه عزت و افتخار و چشم وچراغ جامعه هستند باعث زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و تقویت روحیه خدمت رسانی مسؤولین می شود.

در پایان دیدارها نیز با اهدا لوح تقدیر از خانواده شهداء تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار