تقدیر از زنان ایثارگر جنوب بخش دلوار به همت حوزه مقاومت بسیج جواد الائمه(ع) بندر بوالخیر و حوزه مقاومت بسیج خوهران در هفته دفاع مقدس صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۴۵
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

تجلیل از زنان ایثارگر پایگاههای مقاومت بسیج جنوب بخش دلوار

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، تقدیر از زنان ایثارگر جنوب بخش دلوار به همت حوزه مقاومت بسیج جواد الائمه(ع) بندر بوالخیر و حوزه مقاومت بسیج خوهران در هفته دفاع مقدس صورت گرفت.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام جوکار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) دلوار برگزار شد از 35 نفر از زنان ایثارگر دفاع مقدس در محل پایگاه مقاومت بسیج شهید لطیفی روستای سالم آباد از توابع بخش ساحلی دلوار تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام جوکار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) دلوار در مراسم تجلیل از مادران و زنان ایثارگرجنوب بخش دلوار با تاکید بر اینکه حماسه‌ آفرینی‌ زنان در دفاع مقدس فراموش‌ شدنی نیست، عنوان داشت: زنان به عنوان بخشی از جامعه‌ی انسانی در هر یک از صحنه‌های مختلف خصوصاً در هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان عنصری فعال، مبارز، ایثارگر و صبور بوده‌اند.

تجلیل از زنان ایثارگر پایگاههای مقاومت بسیج جنوب بخش دلوار

حجت الاسلام جوکار با بیان اینکه نقش زنان در دفاع مقدس کمتر از مردان نبود، تصریح کرد:  مادران و همسران شهدا با حمایت‌های فکری و اخلاقی که از رزمندگان می‌کردند آنان را با روحیه قوی به جبهه‌های جنگ می‌فرستادند.

وی همچنین در ادامه افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا کاری بزرگ را به ثمر رساندند و این نزد خداوند اجری بی‌پایان خواهد داشت و همسران شهدا با صبر و بردباری و همسران جانبازان نیز با پرستاری از این جانبازان سرافراز از اجر اخروی بهره‌مند می شوند.

/پایان خبر

ارسال نظرات