گردهمایی گام دومی ها در داراب برگزار شد

دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب از برگزاری گردهمایی گام دومی ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در داراب خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۸۴
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

    به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدرضا غلامی با اعلام این خبر گفت : با توجه با اهمیت حفظ انسجام در بین مدیران گام دومی و همچنین تلاش در جهت کیفی سازی فعالیت های تشکیلاتی ، گردهمایی گام دومی ها  برگزار شد. 

غلامی افزود : آنچنان که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرمایند، امیدشان برای پیمودن دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی به جوانان است. از همین رو درک وظایف محوله به جوانان و ویژگی‌های جوان طراز گام دوم انقلاب بسیار مهم است و بایستی با دقت این ویژگی‌ها و وظایف را شناخت و در مسیر تحقق وظایف و کسب ویژگی‌ها گام برداشت.

  وی در مورد محتوای این گردهمایی تاکید کرد: با حضور اساتید و مسئولین ، مواردی از جمله مطالبه گریِ امیدوارانه، جذب حداکثری و ضرورت و چگونگی تربیتِ نیروهای انقلابی، مسئله ی تصحیح خطاها، نسبتِ معنویت و مسئله ی اقتصاد، راه حل مبارزه با افراط و چپ روی و الزامات نقش آفرینیِ جوانان مومن انقلابی در مسیر تحقق بیانیه ی گام دوم انقلاب ، در این گردهمایی مطرح گردید.

  غلامی در ادامه گفت: تجلیل از دانشجویان جهادگر گام دومی که در عرصه های مختلف فرهنگی ، علمی، دامپزشکی و پزشکی در مناطق محروم  خدمت رسانی داشته اند بخشی از برنامه های این گردهمایی بود. 

دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی در ادامه گفت:  تقویت تشکیلاتی مدیران گام دومی از اهداف مهمی است که با حلقه وصل شدن بین جوانان توانمند و مسئولین ، ظرفیت های عظیمی نمایان خواهد شد که تاکنون مغفول مانده بودند. 

محمدرضا غلامی تاکید کرد: تمام تلاش ما در زمینه کسب تجربه تشکیلاتی و امیدآفرینی است ، عنصر امید كمک می‌كند جوانان در مرحله مواجهه با كاستی‌ها و انتقادات در پی راه‌حلی برای فائق آمدن بر آن باشند. جوانان هنگامی توانایی حل مشكلات را پیدا خواهند كرد كه بذر امید در دل آنها نهاده شده باشد و از این‌رو است كه می‌توانند با این نیت كه قرار است با خدمت‌رسانی و با توجه به آرمان‌ها و اهداف انقلاب مسائل و مشكلات كشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار