خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سمنان از طرح‌ریزی 40 عنوان برنامه شاخص و محوری در قالب برگزاری 500 فعالیت در این شهرستان به همت بسیج و سپاه ناحیه سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۳۶۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

سرگرد پاسدار محسن مرادی، مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس با عنوان «ما متحدیم» به‌صورت سراسری انتخاب شده است، اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس در برنامه‌های آغازین هفته دفاع مقدس برنامه‌ای تحت عنوان جهاد مقاومت از دیروز تا امروز در سالن هلال‌احمر شهرستان سمنان با حضور بیش از 800 نفر از رزمندگان، مجاهدان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز سی و یکم شهریورماه گفت: گردان‌هایی از سپاه ناحیه سمنان در این رژه حضور داشتند.

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: برخی ویژه‌برنامه‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدارس شهرستان سمنان برگزار خواهد شد که نخستین برنامه زنگ مقاومت در مدارس این شهرستان بود که در همزمان با نخستین روز مهر و آغاز سال تحصیلی به صدا در آمد.

مرادی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال ویژه مدارس فضاسازی و آذین‌بندی مدارس، برپایی یادواره شهدا، اعزام کاروان رایحه ایثار و روایتگری در طول هفته دفاع مقدس همراه با نمایشگاه ادوات نظامی و حضور راویان و پیشکسوتان عرصه ایثار و مقاومت در مدارس است.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای زن با عنوان "زنان تاریخ‌ساز" ویژه گرامیداشت شهدای زن شهرستان سمنان در روز دوشنبه سوم مهرماه در گلزار شهدای زن در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‌شود، گفت: در سالروز شکست حصر آبادان ویژه برنامه‌ای با عنوان جوانان گام دوم انقلاب تدارک دیده شده است که همزمان با جشن روز بیعت با حضور مردم و جوانان نقش‌آفرین گام دوم در سمنان با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام حمید نصیری برگزار خواهد شد.

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس که برای اجرا در سمنان تهیه و تدارک دیده شده است گلباران قبور شهدا به‌صورت همزمان و سراسری در روز پنج‌شنبه شش مهرماه در گلزار شهدای این شهرستان است.

مرادی بیان کرد: ویژه برنامه بازخوانی عملیات والفجر مقدماتی در منطقه کویر خوریان و برپایی یادواره شهدای عشایر، اجرای برنامه آبروی محلات، برپایی نمایشگاهی با عنوان خاک‌ریز مقاومت به همت پایگاه بسیج ثارالله و بسیجیان قرارگاه حضرت سیدالشهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در نقاط مختلف شهر، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، مسابقه دوچرخه‌سواری، دیدار با خانواده شهدا، اجرای طرح میقات صالحین، برگزاری جلسات خاطره گویی و روایتگری در مساجد، ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار