خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها و جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند گفت: ۸۷۵ دانش آموز و ۷۳ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود هستند.
کد خبر: ۹۵۴۰۴۴۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

محمدمهدی اصغری در گفتگو با خبرنگار بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری پویش مهر عاطفه‌ها و جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرین برای دانش آموزان کم برخوردار، اظهار کرد: کمیته امداد همه ساله در ابتدای آغاز سال تحصیلی مهر ماه در راستای اشاعه فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و جمع آوری کمک‌های مردمی برای ارائه خدمت و کمک به دانش آموزان نیازمند و ساختن آینده دانش آموزان برگزار می‌کند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود، افزود: پویش مهر عاطفه‌ها از ابتدایی شهریور ماه تا پایان مهر ماه در قالب طرح پویش مهر عاطفه‌ها ادامه دارد.
او خاطر نشان کرد: در روز ۳۰ شهریور ماه پایگاه‌های سطح شهر و مراکز نیکوکاری کمک‌ها را دریافت و روز جمعه ۳۱ شهریور ماه در مصلی‌های نمازجمعه و چهارم مهرماه در مدارس زنگ عاطفه‌ها نواخته و کمک‌های دانش آموزان جمع آوری می‌شود.
اصغری با بیان اینکه ۸۷۵ دانش آموز و ۷۳ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود هستند، گفت: خانواده‌های این دانش آموزان بی سرپرست به علت فوت و زندانی و طلاق و متارکه و بیماران خاص هستند.
او با بیان اینکه در طول سال خدمات فرهنگی توسط کمیته امداد به دانش آموزان ارائه می‌شود، افزود: کمک‌های مورد نیاز دانش آموزان در طول سال تحصیلی و ارائه مشاوره رایگان و تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان ارائه می‌شود.
اصغری تصریح کرد: برای هر دانش آموز کم برخوردار ۵۰۰ هزار برای تهیه لوازم التحریر پیش بینی شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود از همه خیرین و همشهریان خواست برای ارائه کمک‌های نقدی خود از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۲۴ و کد دستوری #۰۲۳۲*۸۸۷۷* این مرکز را یاری نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار