خبرهای داغ:

دیدار با امام جمعه شهرستان قیروکارزین به هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از پاسداران و نیروی انتظامی به همراه پیشکسوتان ورزمندگان دفاع مقدس شهرستان قیروکارزین با امام جمعه محبوب شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۸۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از پاسداران و نیروی انتظامی به همراه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان قیروکارزین با امام جمعه محبوب شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام  محمدرضا صداقت امام جمعه شهرستان در این دیدار، ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار  داشت: به تاسی از مقام معظم رهبری ما هم می‌گوییم کار کردن و نگارش در خصوص دفاع مقدس هر چه انجام شود باز هم جای فعالیت وجود دارد؛ البته ما مسئولان بهترین کاری که می‌توانیم برای این کشور انجام دهیم و تا حدودی دین خودمان را به ایثارگران ۸سال دفاع مقدس ادا کنیم خدمت است وبس.

حجت الاسلام صداقت تصریح کرد: در این جامعه ای که ما همواره با دشمنان عدیده ای روبرو هستیم باید اولویت کار خود را رضایتمندی مردم بدانیم ، همه می دانیم در فضای مجازی چه هجمه هایی از همه جای دنیا علیه کشور ما وجود دارد و متاسفانه جوانان ما را متاثر از القائات دروغین خود کرده اند. پس بهترین دفاع ما در برابر این همه دشمنی خدمت رسانی مداوم ومطلوب به مردم خواهد بود تا از نظام وکشور رضایت نسبی داشته باشند.

امام جمعه قیروکارزین با اشاره به شبهات ایجاد شده در جامعه تاکید کرد: چندین شبهه در فضای مجازی مطرح می‌کنند که ما باید با مطالعه و آمادگی کامل پاسخگو باشیم در این شبهات برخی امام خمینی را جنگ طلب معرفی می‌کنند و می‌گویند باید جنگ را زودتر با سازش کردن با صدام تمام می کرد،برخی هستند که شبهه می‌کنند کسانی که انقلاب کردند پرورش یافته زمان شاهنشاهی هستند و بسیاری شبهات دیگر مطرح می‌کنند که با تحقیق وبررسی تاریخ گذشته به راحتی می‌توان پاسخ داد .

در پایان ،تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس مطالبات خود را از امام جمعه ومسئولین شهرستان بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار