خبرهای داغ:
توسط بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون صورت گرفت:
مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون گفت: تعداد ۵۰ بسته معیشتی توسط گروه جهادی شهدای عمران بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون بین کارگران و خانواده‌های کم برخوردار و بی بضاعت توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۴۹۸
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: همدلی و کمک های مومنانه از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و کمک به محرومین و اقشار کم بضاعت با همفکری همه ارگان ها محقق می شود.

وی با تأکید بر اینکه هر کسی در قالب پتانسیل ها وظیفه دارد به هم نوعان خود خدمتی ارائه کند، افزود: اجتماعی بودن و با فرهنگ اجتماعی زیستن یک فرهنگ انسانی است و اهمیت مسئولیت پذیری در قبال هم نوع در جامعه باعث همدلی و رسیدن انسان ها به تعالی می شود .

مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با تاکید بر اجرای تکالیف فرهنگی و دینی به ویژه کمک به اقشار کم برخوردار، خاطر نشان کرد: در راستای تکریم کارگران ساختمانی و ایفای نقش موثر در حوزه مسوولیت‌‌‌های اجتماعی تعداد ۵۰ بسته معیشتی توسط گروه جهادی شهدای عمران بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون بین کارگران و خانواده های کم برخوردار و بی بضاعت توزیع شد.

مهندس شفیعی تصریح کرد: هدف اصلی از توزیع بسته‌های معیشتی کمک به قشر زحمتکش کارگری و دستگیری از نیازمندان است و انشاالله اجرای این برنامه ها بتواند در ایجاد روحیه امید و امیدواری بین نیازمندان مفید و اثرگذار باشد.

وی در پایان از مشارکت مهندسین بسیجی در این امر خداپسندانه تشکر و ابراز امیدواری کرد کمک های مومنانه و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه همچنان تداوم پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها