خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: مسابقات قرآن کریم خانواده‌های بازنشسته سپاه در شهرستان کازرون به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۳۲
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدار سید اصغر حسینی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم خانواده های بازنشسته سپاه در شهرستان کازرون به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار می شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده با همکاری کانون بازنشستگان سپاه کازرون ثبت نام از خانوادههای وابسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کازرون جهت مسابقات قرآن کریم در 5رشته حفظ، قرائت، صوت و لحن، مفاهیم و اذان صورت گرفته است.

جانشین سپاه ناحیه شهرستان کازرون تاکید کرد: این مسابقات با هماهنگی کانون بازنشستگان سپاه فجر در سطح شهرستان برگزار می شود و نفرات برتر در هر رشته به مسابقات استانی معرفی و اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: مسابقات قرآن کریم خانوادههای بازنشسته سپاه در دو بخش خواهر و برادر و در رده سنی جوانان و بزرگسالان در مکان نمازخانه شهدای گمنام بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون روز چهارشنبه یکم شهریورماه برگزار می شود.

سرگرد حسینی ضمن محکوم نمودن اهانت به قرآن و مقدسات جهان اسلام در برخی از کشورهای اروپایی تصریح داشت: همه وظیفه داریم در راه دفاع از ارزش ها، اهانت به مقدسات و خصوصا قرآن کریم را محکوم نمائیم و روز به روز به برای سرافرازی اسلام در عمل به قرآن با برگزاری برنامه های قرآنی کوشاتر باشیم.

وی در انتها هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح خانواده های سپاه را ترویج فرهنگ قرآن در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: اهمیت قرآن در سطح خانواده ها باید بیشتر آشکار شود و در این را همه وظیفه داریم تا زمینه عمل به قرآن را فراهم نمائیم و فعالیت های قرآنی بصورت گسترده تری در سطح نیروهای مسلح باید دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار