خبرهای داغ:
حجت الاسلام جوشقانی در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای مدافع حرم:
حجت الاسلام جوشقانی در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای مدافع حرم گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین اقدام فرهنگی علیه جنگ نرم دشمنان و جبهه استکبار است.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۶۹
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانی در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای مدافع حرم که در حسینیه شهدای لشکر 29 حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد اظهار داشت: خون پاک شهدا باعث تداوم روح معنوی در انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه شهدا سرمایه های معنوی این انقلاب هستند، برگزاری یادواره‌های شهدا را اقدامی فرهنگی برای تذکر و یادآوری به نسل امروز بیان کرد و گفت: یاد و خاطره شهدا بازسازی اخلاق و فضیلت است.

جوشقانی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه خون شهیدان در عرصه های بین المللی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

حجت الاسلام جوشقانی هدف از برگزاری یادواره شهدا را ترویج روحیه شهادت و خودباوری در نسل جوان جامعه عنوان کرد.

وی برگزاری یادوراه شهداء را بهترین اقدام فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن اعلام کرد و بیان داشت: با برگزاری یادواره‌های شهدا روحیه رشادت و از خود گذشتگی در مردم زنده شده و می‌توان از این طریق راه را بر هر هجمه‌ای از جانب دشمنان بست.

جوشقانی پشت به دنیا کردن و پشت پا زدن به تمام تعلقات مادی دنیوی از ویژگی‌های بارز شهدا اعلام کرد و اظهار داشت: دارندگان حقوق‌های نجومی باید از یادوآری این ویژگی شهدا شرمسار شوند.

این راوی ممتاز کشوربه آیات قرآن در رابطه با شهادت و شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا با خونشان با خداوند معامله کردند و هر کس با خدای خود معامله کند خداوند خدایی‌اش را خرج او می‌کند.

مسئول بنیاد تفحص سیره شهدای قم با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه تاکید کرد: بی‌حجابی و بزه‌کاری آسیب‌های جامعه هستند و ریشه در دوری از خداوند دارند که این یادواره‌ها راهی برای رشد معنویت در جامعه است.

حجت الاسلام جوشقانی در پایان با تاکید بر استمرار برگزاری یادواره شهدا و ترویج آن در بین نسل جوان،گفت: هیچ گاه خط و نام شهدا فراموش نمی‌شود و از یاد بردن شهدا چیره‌شدن دشمن بر ایران اسلامی و انقلاب را در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار