عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست سیاسی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: پاسداران فداییان انقلاب اسلامی و مردم ایران هستند.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۶۷
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

پاسداران فداییان انقلاب اسلامی و مردم ایران هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست سیاسی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) گفت: ابا عبدالله الحسین (ع) پاسدار دین خدا بود و پاسداران هم فداییان انقلاب اسلامی و مردم هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد :یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که نام امام حسین را در سرتاسر دنیا گستراند و کسی که از ملکوت دور شده است باید به امام حسین (ع) متوسل شود.

او با بیان اینکه یکی از دستاورد‌های انقلاب این است که نام امام حسین (ع) را در دنیا فراگیر کرد، گفت: امام حسین (ع) پاسدار دین خدا بود و شما پاسداران هم فداییان انقلاب اسلامی و مردم ایران هستید.

وی بیان کرد: بشارت باد بر شما بر انتخاب پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمانهای الهی و جمهوری اسلامی و بدانید خداوند در مقابل زحمات شما وعده های فراوانی داده است و یکی از وعده‌های او این است تا زمانی که دین خدارا یاری کنید خدا وعده نصرت الهی را داده است.

دکتر رضایی خاطرنشان کرد:پاسداری مسئولیت آوراست و این مسئولیت هم در مساله دفاعی و نظامی و هم در موضوع فرهنگی و جهادی و سازندگی و خدمت رسانی است که الحق سپاه در تمامی آنها زیبا درخشیده است.

او ادامه داد: دشمنان و مستکبران در مقابل سپاه زبون و خار شده اند و از توانایی سپاه اطلاع دارند و می‌دانند که باید در خصوص سپاه با دقت تصمیم بگیرند و بنابراین تروریستی نامیدن سپاه را خلاف قانون دانستند ، دشمنانی که اصلا اعتقادی به قانون ندارند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار