ایستگاه صلواتی به همت پایگاه مقاومت بسیج اسماء کنار ساحل روستای جزیره شمالی شهرستان گناوه برپا شد
کد خبر: ۹۵۲۵۶۱۲
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

ایستگاه صلواتی غدیر در روستای جزیره شمالی

به گزارش خبرنگار بسیج از‌گناوه؛ نعیمه ملاح فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اسماء گفت: همزمان با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سراسر کشور و برپایی جشن و سرور به مناسبت عید سعید غدیر خم، بزرگترین عید شیعیان جهان که در این روز حضرت علی (ع) به امامت برگزیده شد تا رسالت پیامبر اکرم (ص) کامل گردد، ایستگاه صلواتی به همت خواهران پایگاه مقاومت بسیج اسماء حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در کنار زمین فوتبال و ساحل روستای جزیره شمالی دایر گردیده شد و کام افراد روستا و میهمانان حاضر در کنار ساحل روستا شیرین شد.
وی افزود: هرچند فضیلت واقعی روز غدیر بر اکثریت انسان‌ها آشکار نیست، اما وظیفه هر مسلمان دوستدار ولایت است که در بزرگ داشت چنین روزی تلاش خود را بکار بندد.

ایستگاه صلواتی غدیر در روستای جزیره شمالی

وی بیان داشت: اهمیت غدیر تا آنجایی بالا می‌رود که وجود مقدس امام رضا علیه السلام درباره آن می‌فرمایند:کسى که در روز (غدیر) مؤمنى را دیدار کند، خداوند هفتاد نور بر قبر او وارد مى کند و قبرش را توسعه مى  دهد و هر روز هفتاد هزار فرشته قبر او را زیارت مى  کنند و او را به بهشت بشارت مى  دهند.
و خاطرنشان کرد: در همین راستا و براساس فرمایش معصومین علیهماالسلام پایگاه مقاومت بسیج اسماء در محل زمین فوتبال وکنارساحل روستا ایستگاه صلواتی برپا نمودند.

ارسال نظرات