خبرهای داغ:

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در خرامه

مدیر صندوق‌های قرض الحسنه شهرستان خرامه گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاورد‌های صندوق‌های قرض الحسنه شهرستان خرامه به همت بسیج سازندگی سپاه خرامه و بنیاد برکت در ورزشگاه انقلاب خرامه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۹۴
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعداله پروار مدیر صندوق های قرض الحسنه شهرستان خرامه گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای صندوق های قرض الحسنه شهرستان خرامه به همت بسیج سازندگی سپاه خرامه و بنیاد برکت در ورزشگاه انقلاب خرامه برگزار شد.

جانشین بسیج سازندگی سپاه خرامه ادامه داد: این ناحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با ۲۰ غرفه در عرصه های مختلف صنایع تبدیلی، کشاورزی، صنایع دستی و تولیدات فرهنگی دیگر مشاغل خانگی برپا کرد.

پروار ادامه داد: این نمایشگاه با حضور سرهنگ رضایی مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس و مسئولین شهرستان خرامه افتتاح شد و چندین هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند و تولید کنندگان، محصولات خود را بدون واسطه به فروش رساندند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح‌ها کمک به توسعه اشتغال برای بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار است افزود: امیدواریم با اجرای این نمایشگاه ها بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت کار بانوان و اقتصاد مقاومتی گام برداشته و به طبقه محروم و مناطق کمتر برخوردار کمکهای لازم را داشته باشیم.

پروار در پایان از حمایت های سرهنگ سیامک صادقی فرمانده سپاه خرامه در برپایی این نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: قصد داریم که این نمایشگاه ها به مناسبت های مختلف برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار