خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان با صدور پیامی هفته قوه قضاییه را تبریک گفت واز تلاش جهادی وخدمت صادقانه همه خدمتگزاران دستگاه قضایی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۸۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛ فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی، الگوی عدالت‌طلبی دستگاه قضایی، فرصتی مغتنم برای قدر شناسی از خدمات خالصانه قضات و کارکنان دستگاه قضایی در تمام سطوح است، تلاشگران عرصه عدالت و دادگری و تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضاییه و به ویژه بزرگداشت مقام شامخ شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه سرافراز و انقلابی این قوه خاصه مدیران و همه کارمندان وکارکنان دادگستری استان سمنان که در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان و ایجاد جامعه ای امن، تلاش‌های موثر وفراوانی داشته اند تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندم.

سرتیپ دوم پاسدار حميد دامغانی

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار