خبرهای داغ:
مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: سرکشی از رزمندگان با هدف تقویت روحیه جهادی و ما امروز به روحیه ای که در زمان جنگ وجود داشت نیاز داریم تا بتوانیم آینده خود را بسازیم.
کد خبر: ۹۵۲۲۰۸۹
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی مسئولان نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان عرصه جهاد و شهادت، در این هفته دیدار با علی اکبر بصیرت، عباسعلی حمزه (پدر شهيد محمدرضا حمزه) و حسینعلی فخرو از رزمندگان و ایثارگران شهرستان سرخه انجام شد.

لازم به ذکر است در این دیدار سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان حضور داشتند.

موسویان در جمع رزمندگان با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین حضرت علی (ع) اظهار کرد: حضرت فرمودند جهاد یکی از درهای بهشت است که خداوند متعال آن را برای اولیای خاص خود گشوده است. مقام جهاد در راه خداوند چنین مقامی است.

او افزود: سرکشی از رزمندگان و جهادگران این اثر را به همراه خواهد داشت که باید چنین روحیه ای در جامعه تقویت شود و ما امروز به روحیه ای که در زمان جنگ وجود داشت نیاز داریم تا بتوانیم آینده خود را بسازیم.

مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اضافه کرد: حضور ما در اینجا با هدف قدردانی از زحمات، تلاش ها و مجاهدت های شما در آن دوران پرافتخار و پاسداشت این مقام و درجه انجام گرفته است. اکنون این مقام و مدال (جهاد فی سبیل الله) بر گردن شماست و ان شاءالله ما نیز همچون شما بتوانیم در این مسیر ثابت قدم باشیم

در ادامه سرهنگ ادهم اظهار کرد: دوران دفاع مقدس و آن روحیات و اخلاص، شجاعت ها و از خودگذشتگی ها، تکرارنشدنی هستند و ان شاءالله همه ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب بتوانیم از آن گنج بی پایان دوران دفاع مقدس جهت عبور از مشکلات امروز خود استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار