خبرهای داغ:

جشن بیکرانه ها در پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد

به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) جشن بیکرانه ها در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۶۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

این برنامه با سخنرانی محبوبه مهدوی نژاد از طلاب حوزوی و مداحی جلالی از بانوان مداح اهل بیت (ع) همراه بود.

مهدوی نژاد در جمع خواهران بسیجی با اشاره به سیره اهل بیت (ع) اظهار کرد: در سنت اهل بیت (ع) اطعام، شناخت، مهریه، جهیزیه ساده، فرزند آوری و ازدواج در سن جوانی جزء سبک زندگی انبیا است، زنان و مادران اهل بیت (ع) در عین فرزند آوری بالا فعالیت های اجتماعی بالا داشتند.

او افزود: از نمونه فعالیت های آن ها می توان به نقش آفرینی آن ها در عرصه های دینی، اجتماعی، فرهنگی و تربیت نیرو، جلسات زنان و جهت دهی به آن ها به ویژه مادر حضرت حجت ابن الحسن (ع) در بحث تربیت نیرو و حفظ تشکیلات اشاره کرد.

طلبه حوزوی اضافه کرد: طرفداران زن زندگی آزادی با این حربه دروغ فقط به فکر منافع خود هستند و در بردگی مدرن جاهلانه حتی به خانواده خود رحم نمی کنند.

مهدوی نژاد در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: کلید واژه های مقام معظم رهبری، دیپلماسی اقتدار در برابر دیپلماسی التماسی است. سال گذشته در دیدار با دانش آموزان عنوان کردند، تغییر نظم فعلی جهانی با اراده جمهوری اسلامی از موضع قدرت و انزوای آمریکا و انتقال قدرت از غرب به آسیا و گسترش و نفوذ جبهه مقاومت در برابر ایادی و زورگویان از ابتکارات عمل جمهوری اسلامی است.

او بیان داشت: در قرآن سوره آل عمران آیه 139 به ما دستور داده از موضع قدرت و برتر با دشمن برخورد کنید، چون اهل ایمان برترند، سست نشوید یعنی دست دوستی به سمت دشمن دراز نکنید.

لازم به ذکر است این جشن باشکوه با برنامه های متنوع از جمله کارگاه ازدواج و افتتاح طرح نو+جوانه های صالحین با موضوع برنامه های اوقات فراغت با حضور مسوول تعلیم و تربیت پایگاه همراه بود.

درپایان این جشن نیز ثبت نام کلاس های تابستانه انجام شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار