همزمان با سوم خرداد و دهه کرامت در کازرون انجام شد:

آبرسانی به ۱۶ روستا توسط قرارگاه امام حسن (ع) سپاه

به مناسبت سوم خرداد و دهه کرامت توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)سپاه آبرسانی به 16روستا در شهرستان کازرون به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۷۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت سوم خرداد و دهه کرامت توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)سپاه آبرسانی به 16روستا در شهرستان کازرون به بهره برداری رسید.

در این مراسم که در منطقه ملای بلوط از بخش مرکزی شهرستان کازرون انجام شد، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با تبریک دهه کرامت و گرامی داشت سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: پروژه آب رسانی به 16روستا از بخش مرکز ی شهرستان کازرون به عنوان پروژه بلیان به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی سپاه فجر صورت گرفته که در دهه کرامت و سوم خرداد به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این برنامه بزرگ آب رسانی در شهرستان کازرون با ارزش هزینه 95میلیارد ریال به 16روستا به استعداد 6000هزار خانوار و 25000هزار نفر جمعیت از نعمت آب شیرین برخوردار می کند.

سرهنگ حیاتی تصریح کرد: در بهره برداری این مجتمع آب رسانی که شامل حفر چاه، خط انتقال، برق رسانی، شبکه توزیع و تجهیز چاه صورت گرفته بیش از 10جلسه در شهرستان کازرون جهت هماهنگی و رفع معارض با حضور مسئولین شهرستان کازرون و طرفین برگزار و مشکلات رفع شده است.

وی اظهار داشت: در پروژه بزرگ آب رسانی به 16روستا از بخش مرکزی که یکی از دو پروژه های مهم در سطح شهرستان کازرون می باشد و مردم از آب شیرین سالم برخوردار می شوند و در آینده نزدیک ان شاءالله پروژه آب رسانی بالاده نیز به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون خاطر نشان کرد: حرکت های جهادی در برخوردار نمودن مردم از نعمت الهی آب، تداعی بخش دوران ایثار و جهاد در دوران دفاع مقدس که ایام سوم خرداد نیر هست می باشد و تنها نسخه شفا بخش در مقابل برنامه های دشمن حرکت های جهادی در کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار