خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

نتیجه فتح خرمشهر صدور آرمان های انقلاب به کشور های منطقه است / رزمایش دسته های رزمی بسیج به مناسبت سوم خرداد برگزار می شود

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس صدور آرمان های انقلاب اسلامی به کشور های منطقه و شکل گیری جبهه مقاومت تا پشت دروازه های رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۷۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

نتیجه فتح خرمشهر صدور آرمان های انقلاب به کشور های منطقه است / رزمایش دسته های رزمی بسیج به مناسبت سوم خرداد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سردار عل ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در گفت و گوی ویژه خبری به مناسبت سوم خرداد ؛ سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر گفت: طی ۴ عملیات ثامن الائمه ،طریق القدس ،فتح المبین و بیت المقدس اوضاع جنگ تحمیلی به نفع ما تغییر کرد و موضع ضعفی که در دوران بنی صدر شکل گرفته بود از بین رفت و ما در موضع اقتدار قرار گرفتیم.

وی اظهار داشت: رزمندگان گلستانی هم در عملیات بیت المقدس حضور چشمگیری داشتند و ۱۱۶ شهید گلستانی همچون سردار شهید طغرایی در آزادسازی خرمشهر نقش ایفا کردند.

ملک شاهکوهی افزود: نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس صدور آرمان های انقلاب اسلامی به کشور های منطقه و شکل گیری جبهه مقاومت تا پشت دروازه های رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم چهل و یکمین سالروز فتح خرمشهر در استان گلستان جهادگران سپاه و بسیج در استان بیش از ۱۰۰۰ برنامه با محوریت پایگاه های بسیج برگزار خواهند کرد که ۳۰ برنامه شاخص از جمله مراسم صبحگاه مشترک نیرو های مسلح استان و رزمایش دسته های رزمی بسیج از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار