خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

امروز ما جزو ابرقدرت ها در حوزه نظامی هستیم / ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، اقتدار ایران را به دنیا نشان داد

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بنا به تدابیر امام راحل؛ سفارت آمریکا از کشور عزیزمان خارج شد و امروز به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب آمریکا در حال خارج شدن از منطقه می باشد.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۱۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

امروز ما جزو ابرقدرت ها در حوزه نظامی هستیم / ناوگروه ۸۶  نیروی دریایی ارتش، اقتدار ایران را به دنیا نشان داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در پنجمین جشنواره مالک اشتر بسیج در گمیشان گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت مقاومت رزمندگان عزیزمان در عملیات های متعددی از قبیل ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس پیروز و  بخش های زیادی از خاک کشور عزیزمان را از رژیم صدام پس گرفت.

ملک شاهکوهی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بنا به تدابیر امام راحل؛  سفارت آمریکا از کشور عزیزمان خارج شد و امروز به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب آمریکا در حال خارج شدن از منطقه می باشد.

وی درخصوص دومین چالش جمهوری اسلامی به موضوع تحریم ها اشاره داشت و اظهار داشت: در جنگ تحمیلی کشورمان ساده ترین ابزار جنگی نداشت و در تحریم نظامی قرار داشت در حالی که امروز با داشتن متخصصان انقلابی، پیشرفته ترین سلاح های مدرن را در اختیار داریم و جزو ابرقدرت ها در حوزه نظامی هستیم.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد:  به برکت خون پاک شهداء ناوگروه ۸۶  نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقیانوس ها و دریاهای مختلف عبور کرد و با نشان دادن اقتدار خود به ابرقدرت های دنیا به کشور عزیزمان بازگشت.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حمایت مالی و آموزش نظامی منافقین اقدام به ترور و به شهادت رساندن ۱۷۰۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان نمودند که امروز به برکت خون شهدا  و تدابیر رهبر عزیزمان از امنیت خوبی برخوردار می باشیم و با ایستادگی خود در مقابل استکبار جهانی امروز بعنوان الگو برای کشورهای منطقه از قبیل لبنان، سوریه، فلسطین و ... شناخته می شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها