خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج سازندگی انجام شد:

دیدار اعضای مجمع جهادی با فرماندار شهرستان بوانات

به مناسبت هفته بسبج سازندگی، مسئولین بسیج سازندگی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه و اعضای مجمع جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوانات با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۵۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته بسبج سازندگی، مسئولین بسیج سازندگی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و اعضای مجمع جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوانات با مهندس زمانی فرماندار شهرستان  دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه سرهنگ رضوی دوست مسئول بسیج سازندگی ناحیه به گزارش عملکرد بسیج سازندگی در سال گذشته پرداخت وگفت: اعم فعالیت ها در حوزه های عملیاتی مثل اجرای طرح پوشش انهار به متراژ ۵۰۰ متر در روستای مهدی آباد، عملیات برق رسانی در روستای فخر آباد ، احیای قنوات ، پروژه بزرگ آبرسانی به دهستان سروستان مزایجان ، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶، احداث مسکن محرومین و تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان بوده است.

در ادامه حجت الاسلام جوزدانی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی، خواستار همکاری ادارات ، نهاد های مربوط و دستگاه های اجرایی و عملیاتی شهرستان با گروه های جهادی شدتا  تلاش بر این باشد روند انجام اموارات تسهیل شود .

 فرماندار سپیدان هم در ادامه این نشست، ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی گفت: خوشحالیم از اینکه عزیزانی هستند که بی هیچ چشم داشتی و با اخلاص برای خدمت به مردم آماده بوده و تلاش می کنند .

وی افزود: مشکلات در شهرستان خصوصا در مسائل عمرانی زیاد است اما همه با همکاری در جهت رفع موانع و مسائل می کوشیم.

وی تصریح کرد: قطعا در مسائل و مشکلاتی که مردم پای کار باشند و همراهی کنند، آن مهم زودتر به نتیجه خواهد رسید .
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار