خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه:

دشمنان دنبال بی اعتمادی بین مردم و نظام هستند / تنها امید دشمنان برای غلبه بر ما ، فریب دادن است

سردار جوانی گفت: در جهاد تبیین، باید با گفتن واقعیاتِ امیدآفرین و همچنین بیان مشکلات و دلیلِ این مشکلات به مردم رسالت خود را انجام دهیم.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۲۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

دشمنان دنبال بی اعتمادی بین مردم و نظام هستند / تنها امید دشمنان برای غلبه بر ما ، فریب دادن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار جوانی معاون سیاسی سپاه در نشست بصیرتی جهاد تبیین در جمع پاسداران ستاد سپاه نینوا گفت: بعضی ها در کشور ما فقط مشکلات را می بینند و همیشه مایوس و نا امید هستند، اما بعضی ها مشکلات را نمی بینند و در این زمینه بهتر است هر دو را با هم ببینیم و به این وسیله امید روز افزون را در جامعه تقویت کنیم.
وی افزود: تقویت امید در جامعه با توجه به انتخابات پایان سال از مهمترین ماموریت های ماست و مقام معظم رهبری نیز به این مهم تاکید فراوان داشته اند.
جوانی اظهار داشت: انتخابات اگر خوب برگزار شود موجب تقویت ملی می شود و اگر ضعیف برگزار شود باعث می شود دشمنان فشارشان را زیاد کنند و ما موظفیم کاری کنیم که نتیجه اش تقویت ایران اسلامی باشد.
معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: جهاد تبیین، جهادی است که بر همگان واجب است و این جهاد نیاز به سرمایه گذاری ندارد و می توان به وسیله زبان و صحبت کردن این کار را انجام داد.
این مقام مسئول عنوان کرد: تنها امید دشمنان برای غلبه بر ما ، فریب دادن است و آن چیزی که می تواند جلوی فریب را بگیرد آگاه ساختن است و در اسن قضایا آن کسی که آگاهی ندارد، فهم و درک ندارد فریب می خورد. وقتی کار بزرگی انجام می شود و مردم از آن خبر ندارند باید آن را بازگو کرد، چون به فرموده مقام معظم رهبری اصلی ترین جهاد، جهاد امید آفرینی است.
وی اذعان داشت: امروز در جنگ شناختی، دشمن به دنبال این است که سوخت را از موتور آرمان گرایی ما بگیرد، امید را بگیرد و به جای آن یاس بکارد. دشمن تمام تلاشش این است که امید را ازز نیروهای انقلابی بگیرد و در عوض جریان ضد انقلاب را تقویت کند.
جوانی خاطرنشان کرد: آمریکائیها برای رهبری جهان دنبال ساخت خاور میانه بزرگ و جدید بودند بحرانهایی که ایجاد کردند هم به همین دلیل بود و در کانون این تسلط برخاودر میانه، تسلط بر ایران بود. آنها برای اینکه خاور میانه آمریکایی را ایجاد کنند میلیونها دلار خرج کردند.
معاون سیاسی سپاه گفت: جهاد تبیین را برای جلوگیری از فریب ها باید انجام بدهیم، چون دشمنان هر بار با یک شکل و شمایل جدیدی وارد می شوند و آنها به دنبال بدبین سازی و بی اعتمادی بین مردم و نظام هستند و می خواهند عامل مشکلات را رهبری بیان کنند.
وی عنوان کرد: در جهاد تبیین، باید با گفتن واقعیاتِ امیدآفرین و همچنین بیان مشکلات و دلیلِ این مشکلات به مردم رسالت خود را انجام دهیم. باید موفقیت ها و دستاوردهای نظام و نقش رهبری را در این موفقیت ها را بیان کنیم
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار