خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش:

روز قدس نقطه عزت و کرامت مسلمانان است/استراتژی امام خمینی اجازه نداد اسرائیل نقشه‌های شوم خود را اجرا کنند

سرهنگ پاسدارمحمود بیات کوهسار گفت: بي شك با وضعيت سياسي جهان به ويژه خاورميانه و توطئه هاي آمريكا و هم دستانش حضور در راهپيمايي روز قدس ضرورتی دینی و سیاسی است كه وحدت مسلمانان را نشان خواهد داد.
کد خبر: ۹۵۰۴۴۹۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

روز قدس نقطه  عزت و کرامت مسلمانان است/استراتژی امام خمینی اجازه نداد اسرائیل نقشه‌های شوم خود را اجرا کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس، نبرد اصلی مسلمانان جهان و تمام آزادی خواهان جهان برای آزادی فلسطین است.

وی افزود: افزایش جهت‌گیری های ضدصهیونیستی و ضد آمریکایی در طول یک دهه گذشته به ویژه در کشور های عربی و آفریقایی نشان می‌دهد که خلق روز قدس در فرهنگ سیاسی جهان اسلام تا چه حد استراتژیک بوده است.

بیات کوهسار اظهار داشت: استراتژی امام خمینی(ره) درباره قدس اجازه نداد تا غرب، آمریکا و اسرائیل مسئله قدس و فلسطین را مسئله‌ای کوچک و حداکثر تضادی عربی- اسرائیلی جلوه داده و نقشه‌های شوم خود را اجرا کنند. امام راحل ما با ابتکار خود نشان دادند که مسئله قدس و فلسطین مسئله‌ای اسلامی بوده و به واقع، مربوط به کل جهان اسلام است.

فرمانده سپاه گالیکش تصریح کرد: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه  عزت و کرامت مسلمانان است. بي شك با وضعيت  سياسي جهان به ويژه خاورميانه و توطئه هاي آمريكا و هم دستانش حضور در راهپيمايي روز قدس ضرورتی دینی و سیاسی است كه وحدت مسلمانان را نشان خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر همين اساس اينجانب در آستانه روز جهاني قدس ، ضمن محكوم نمودن جنايات اشغالگران و حاميان غربي آنان از آحاد مردم و بسیجیان شهرستان گالیکش دعوت مي نمايم تا همگام با مردم روزه دار و خداجوي ايران اسلامي در راهپيمايي باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌هاي گره کرده شعار « مرگ بـر آمريکا و مرگ بـر اسرائيل » سر داده تا با حضوري قدرتمند در راهپيمائي روز جهاني قدس شاهد تضعيف آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي در جهان اسلام باشيم و دلگرمي و قوت قلب مبارزان فلسطينی را به ارمغان آوريم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار