خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی سپاه نینوا:

بیش از هزار دانشجو گلستانی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

سرهنگ پاسدار جواد فرامرزی گفت: ۱ هزار و ۶۰۰ دانشجوی گلستانی در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند
کد خبر: ۹۵۰۰۱۹۴
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

بیش از هزار دانشجو گلستانی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار جواد فرامرزی،مسئول بسیج دانشجویی سپاه نینوا گلستان در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بیش از ۱۶۰۰ دانشجوی گلستانی در قالب ۹ کاروان اسفند ماه از مناطق عملیاتی دفاع مقدس‌ بازدید کردند.

وی تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه‌های انقلاب که سبب جانفشانی فرزندان این مرزوبوم شده است، به نسل نوجوان و جوان نیازمند یک کار فرهنگی فاخر است که اردوهای راهیان نور این ویژگی‌های ممتاز را در خود دارد.

فرامرزی برگزاری این اردوها را زمینه‌ای برای انتقال حماسه‌ها و رویدادهای هویت‌ساز برای نسل نوجوان و جوان دانست وگفت: براساس نظرسنجی از کیفیت برگزاری اردوهای راهیان نور، دانشجویان رضایتمندی خود را اعلام کردند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان ادامه داد: راهیان نور یکی از ابتکارات جمهوری اسلامی است و باید با ظرفیت‌های موجود جامعه مخاطب راهیان نور را گسترش و تنوع داد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید بدانند شهدا با جدال با نفس به جایگاه رفیع شهادت رسیدند بیان کرد: خوب زیستن را شهدا در جبهه‌ها می‌دیدند. امروز برای انتقال تربیت دینی باید از شهدا و خانواده‌های شهدا رسم زندگی را بیاموزیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار