خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلاله:

80 درصد زائران کلاله ای جوانان بودند/آشنایی با سیره شهدا باید نهادینه شود

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: ما در ناحیه مقاومت کلاله ، فعالیت‌هایمان را از دی ماه سال جاری برای تسهیلگری و ارتقا ، پشتیبانی و اجرایی راهیان نور به صورت رسمی آغاز کردیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۴۳
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

80 درصد زائران کلاله ای جوانان بودند/آشنایی با سیره شهدا باید نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان کلاله با اشاره به اعزام ۹۷ نفر ازاقشار مختلف بسیجیان شهرستان در قالب کاروان  راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور گفت: این اردو‌ها با همکاری و مساعدت  اعضای شورای اداری شهرستان کلاله با برگزاری جلسات هماهنگی و پشتیبانی شهرستانی در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۷ اسفند ماه سال جاری برگزار شد.

وی بیان کرد: ما در ناحیه مقاومت کلاله ، فعالیت‌هایمان را از دی ماه سال جاری برای تسهیلگری و ارتقا ، پشتیبانی و اجرایی راهیان نور به صورت رسمی آغاز کرده‌ایم. همچنین در راستای این فعالیت‌ها ستاد مدیریت و پایش اردو‌ی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری برگزارکردیم.

فرمانده سپاه  کلاله تصریح کرد: فعالیت‌های این ستاد شامل پایش کاروان‌ اعزامی، تسهیلگری و رفع مشکلات کاروان‌ به صورت میدانی بود و بر این مساله که باید سیره شهدا در جوانان ما نهادینه شود، تمرکز داریم.

کوهستانی افزود: زائران کربلای ایران روز اول اردو از یادمانهای شهدای گمنام اندیمشک - یادمان شهدای فتح المبین - یادمان شهدای فکه -یادمان شهدای دهلاویه و یادمان شهدای هویزه بازدید و زیارت کردند.

وی اظهار داشت: روز دوم زائران به زیارت یادمان شهدای والفجرهشت ، شلمچه و نهرخین مشرف شده و شب نیز از رزمایش اجرا شده بازدید بعمل آوردند.

فرمانده سپاه کلاله خاطرنشان کرد: روز چهارم کاروان اعزامی  کلاله از یادمان شهدای معراج محمود وند و یادمان شهدای هفت تپه را زیارت کردند.نکته حائز اهمیت در این برنامه حضور بیش از ۸۰ درصد از جوانان در مناطق عملیاتی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار