مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون:

مسابقات فوتسال جام صالحین در شهرستان کازرون برگزار می‌شود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون گفت: مسابقات فوتسال جام صالحین در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۶۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام سید امین سجادیان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام ارکان شبکه تربیتی صالحین یادبود اسوه اخلاق بسیجی مرحوم سید صمد حسینی در شهرستان کازرون برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در سطح حوزه ای و ناحیه ای تا 15اسفند ماه در سطح شهرستان کازرون به میزبانی سپاه ناحیه کازرون در سالن 9دی سپاه برگزار می شود و تیم های برتر به مسابقات استانی معرفی می شوند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون تصریح کرد: این مسابقات در بین بسیجیان شبکه تربیتی صالحین متشکل از نوجوانان و جوانان شهرستان کازرون در حال برگزاری است که تیم قهرمان به رده بالاتر استانی مسابقات سپاه فجر راه پیدا می کند.

وی ادامه داد: رویکرد تعلیم و تربیت در حلقات صالحین بسیج با هدف تربیت و هدایت نسل جوان در حوزه های بسیج در شرایطی که هجمه فرهنگی همه جانبه دشمنان روبه رو هستیم علیه جوانان تعلیم و تربیت بسیج با برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی برای جوانان پرداخته است.

سجادیان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و انگیز و همچنین جذب به مجموعه بسیج در مقابل طوفان تبلغیات دشمن نام برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار