امروز مقاومت در حال هجمه به جهان استکبار در عرصه‌های مختلف است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) با حضور در ناحیه مقاومت محمّد رسول الله (ص) کنگان، از نزدیک با فرمانده و کارکنان این ناحیه دیدار و در فضایی صمیمی به گفتگو با آن‌ها پرداخت.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۱۰
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در این دیدار گفت: کارنامه عملکردی سپاه، کارنامه خوبی است امّا ظرفیت‌های بیش‌تری در سپاه وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی با تحریم، تهدید، جنگ ترکیبی و جنگ شناختی روبرو است که مقاومت، تنها رمز پیروزی ما در برابر جهان استکبار است به طوری که امروز خود رژیم صهیونیستی نیز به این موضوع اعتراف کرده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز نه تنها در حال مقاومت در برابر جهان استکبار است بلکه در عرصه‌های مختلف نیز در حال هجمه به سمت آن‌هاست که ان شاء الله در سطح اقتصاد نیز آن‌ها را زمین می‌زند و باعث شکست دشمنی‌های دشمنان، یکی پس از دیگری می‌شود.

امروز مقاومت در حال هجمه به جهان استکبار در عرصه‌های مختلف است

سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان نیز در ابتدای این دیدار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط این ناحیه در سطح شهرستان پرداخت.
کارکنان ناحیه مقاومت کنگان در این دیدار به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف این شهرستان با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر پرداختند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار