برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتسال پایگاه های مقاومت کارگری کنگان

مرحله نهایی مسابقات فوتسال پایگاه های مقاومت اداری و کارگری شهرستان کنگان ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، شب گذشته در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان کنگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۱۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، مرحله نهایی این دوره از مسابقات بین تیم های پایگاه های مقاومت امام حسن عسکری علیه السلام پالایشگاه یازدهم و امام هادی علیه السلام پالایشگاه دهم برگزار شد که در نهایت تیم پایگاه امام حسن عسکری علیه السلام توانست با نتیجه 4 بر 3 تیم پایگاه امام هادی علیه السلام را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتسال پایگاه های مقاومت کارگری کنگان

فرمانده حوزه مقاومت اداری، کارگری و اصناف کنگان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در خصوص این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت کنگان از 12 بهمن سال جاری با حضور هشت تیم- 120 نفر شرکت کننده- از پالایشگاه های گاز پارس کنگان آغاز شد که شب گذشته با برگزاری مرحله نهایی، به کار خود پایان داد.
سرهنگ رضا داهی اظهار کرد: تیم پایگاه مقاومت امام هادی علیه السلام در این دوره از مسابقات با شکست مقابل تیم پایگاه مقاومت امام حسن عسکری علیه السلام به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.
جام قهرمانی این دوره از مسابقات با حضور سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کنگان، حجت الاسلام محمد مهدوی منش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه مقاومت و جمعی از مسئولین، به تیم های اول و دوم این دوره از مسابقات اهدا شد.

برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتسال پایگاه های مقاومت کارگری کنگان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار