خبرهای داغ:
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس خبر داد:

آغاز به کار پویش سراسری درختکاری در شهرداری‌ها با شعار " کاشت نهال همگانی "

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس از آغاز به کار پویش سراسری درختکاری در شهرداری‌ها با شعار " کاشت نهال همگانی " خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۶۶۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس اظهار داشت: این پویش به صورت مستمر تا اردیبهشت سال آینده از سوی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس پیگیری خواهد شد و در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در اسفندماه اقدامات ویژه‌ای با همکاری شهرداری‌ها، شوراها، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.

وی افزود: در اجرای این پویش از تمامی ظرفیت‌های قانونی هیات ورزش های همگانی استان فارس و تعامل بین بخشی با سایر دستگاه های اجرایی ، شهرداری ها و پتانسیل ورزشکاران و خانواده بزرگ همگانی فارس بهره خواهد برد.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس اضافه کرد: تمامی ملاحظات و پیوست‌های علمی، زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی و آموزشی مطرح در این حوزه در برنامه ریزی‌ها و اقدامات اجرایی مدیریت شهری لحاظ و به آنها توجه کافی و لازم خواهد شد و این برنامه در ارتفاعات شهر شیراز و سایر شهرستان های فارس جهت گسترش فرهنگ همگانی کاشت نهال استفاده خواهد شد .

جعفری با بیان اینکه سلامت محیط زیست، ضامن حفظ سلامت و نشاط جامعه و یک فرهنگ حسنه عمومی است، گفت: موضوع محیط زیست و حفاظت از آن از جمله مطالبات و انتظارات عموم است و در این راستا حفظ و گسترش فضای سبز شهری در کیفیت زیست شهروندان موثر است و موضوع درختکاری با دو کارکرد اکولوژیکی و اجتماعی به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع ضرورت دارد مردم در کنار ورزشکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس ، تشکل‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان فضای مجازی بیش از گذشته در این عرصه فعال شوند و وظایف و تکالیف خود را در قبال محیط زیست مرور و برای ادای سهم و مسئولیت خود تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار