خبرهای داغ:

نوجوانان بسیجی از آب انبار سرخه بازدید کردند

نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه، از آب انبار سرخه به عنوان یکی از مناطق گردشگری شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۳۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از آب انبار سرخه بازدید کردند. این برنامه با هدف کسب آگاهی بسیجیان نسبت به مراکز گردشگری برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گردش از آب انبار سرخه به عنوان یکی از مناطق گردشگری شهرستان به همت مسوول علمی و پژوهشی پایگاه با حضور نوجوانان بسیجی پایگاه انجام و حسین کوکبی از کارکنان اداره گردشگری و صنایع دستی شهرستان توضیحاتی را در خصوص این آب انبار عنوان کرد.

او افزود: در راستای برنامه های اجرایی این پایگاه مقاومت حلقه شهید ایمانی نسب با موضوع خاطرات حاج قاسم و کتابخوانی در حلقه‌ شهید‌ عباسعلی فیض برپا، همچنین اجرای صحیح وضو گرفتن و ویژگی های آن به بسیجیان آموزش داده شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: گشت محله محور بسیج با حضور گسترده بسیجیان پایگاه با حضور چهار تیم‌گشتی پیاده با هدف برقراری آرامش و امنیت در محله با استقبال خوب بسیجیان همراه بود.

امامی بیان داشت: جشنواره ورزشی شهید ایمانی نسب در رشته دارت با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار و ابوالفضل کیکاووسی، رامین رخشانی و رامیار محمدیان به عنوان نفرات اول تا سوم این مسابقات انتخاب شدند.

او یادآور شد: نشست دانش آموزان کلاس هشتم آموزشگاه پسرانه رضایی نژاد سرخه در شب عید مبعث با حجت‌الاسلام والمسلمین عباس پیوندی امام جماعت مسجد امام هادی (ع) در مورد سن تکلیف از دیگر برنامه های اجرایی به همت این پایگاه مقاومت بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار