خبرهای داغ:

دوره آشنایی با شگفتی های آسمان در سرخه برگزار شد

دوره آشنایی با شگفتی های آسمان با موضوع علم نجوم ویژه بانوان بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) برپا شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۳۵
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، دوره آشنایی با شگفتی های آسمان با موضوع علم نجوم، به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طول سال برنامه های متنوعی به همت کارگروه های فرهنگی، جهادی، علمی و پژوهشی در سطح پایگاه برگزار و با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه است.

او افزود: در این دوره نیز به همت مسوول علمی و پژوهشی پایگاه کارگاه آشنایی با شگفتی های آسمان با موضوع علم نجوم ویژه بانوان با حضور دانشگر (کارشناس نجوم) در جمع خواهران بسیجی در پایگاه برگزار و با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: همچنین اعضای شورا پایگاه و بسیجیان جهت عرض تسلیت به خانواده یکی از مربیان و سرگروه پایگاه، در منزل او حضور یافته و این برنامه با قرائت فاتحه و تلاوت آیات قرآن همراه بود.

لازم به ذکر است حلقه شهید قربانعلی یعقوبی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) همراه با قرائت قرآن، بیان احکام و تفسیر نهج‌البلاغه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار