خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش:

بعثت پیامبر ارزش های ضد انسانی را دگرگون کرد / وحدت بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است

سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: بعثت رسول اکرم (ص) ارزشهای ضد انسانی را دگرگون کرد و تمام رسم های ایام جاهلیت، به قوانین و حقوق اسلامی تبدیل شدند.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۶۶
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

بعثت پیامبر ارزش های ضد انسانی را دگرگون کرد / وحدت بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است

سرهنگ محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) گفت: بعد از بعثت رسول گرامی اسلام، اصول و ارزشهای جاری در جامعه که علیه مصالح دنیا و آخرت مردم بود، به ارزشهای انسانی و الهی تبدیل شد.

وی افزود: بعثت رسول اکرم (ص) ارزشهای ضد انسانی را دگرگون کرد و تمام رسم های ایام جاهلیت، به قوانین و حقوق اسلامی تبدیل شدند.

بیات کوهسار اظهار داشت: ریسمان محکم نبوت تنها وسیله­ ای است که انسانها را در زیر لوای وحدت و برادری فراهم می­ آورد؛ یکی از اهداف مهم بعثت انبیاء، پایان بخشیدن به اختلافات مردم است که از روی جهل و غفلت و ناآگاهی و پیروی هوای نفس و برتری جویی صورت می­گیرد.

فرمانده سپاه گالیکش تصریح کرد: وحدت میان مسلمانان، بهترین راه برای مقابله با دشمنان است و اگر این وحدت و همدلی میان مسلمانان برقرار شود، دشمنان هرگز موفق به انجام نقشه های خود نمی شوند.امروز دشمنان اسلام برای ترویج اسلام‌هراسی جریان تروریسم و بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های دیگر را در عالم اسلام به راه انداختند، اما آنچه که توانست توطئه‌های آنها را نقش برآب کند، انسجام، وحدت، یکپارچکی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی و در یک کلام بصیرت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه دارند به هر وسیله‌ای که می‌توانند روشنگری کنند و هم جایگاه اسلام و مسلمانان و هم وضعیت دشمن و ناتوانی او را تبیین کنند. مردم باید دشمن را بشناسند و این وحدت رویه‌ای که در بین مذاهب و اقوام مختلف در کشور وجود دارد ارزان به دست نیامده است و برای این انقلاب شهدای بسیاری تقدیم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار