خبرهای داغ:

بیانیه مشترک فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله بمناسبت 22 بهمن

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله بیانیه ای برای دعوت از مردم جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۰۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

بیانیه مشترک فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله بمناسبت 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ بیانیه مشترک فرمانده ناحیه و مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کلاله برای دعوت از مردم شهید پور شهرستان کلاله جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

متن بیانیه بدین شرح است:

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا -۸۱

 دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت بوده و به فضل خدا، شعار استقلال ازادی جمهوری اسلامی تحقق يافت.

 بی تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری مردم رنج کشیده ای است که آرمان های بلند اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) را به حوائج پست مادی ترجیح دادند.

 گرامیداشت دهه مبارک فجر و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن مصداق پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهداست.

 تاریخ این ملت انقلابی نشان داده که مردم عزیز ما همیشه با هوشمندی و موقعیت شناسی که دارند در برابر دشمنان ید واحده بوده اند، البته در این زمان که دشمن، برهنه و بی نقاب، زبان به تهدید گشوده، با حضور در صحنه و صفوف فشرده شان حماسه دیگری خواهند آفرید.

 لذا اینجانبان در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که متقارن با ایام ماه پربرکت و رحمت رجب می باشد ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم غیور و انقلابی شهرستان کلاله جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار