کاروان راهیان نور بسیجیان خواهر به مناطق عملیاتی جنوب غرب اعزام شد

به همت سپاه ناحیه فراشبند، تعداد ۳ دستگاه اتوبوس، از بسیجیان خواهر، جهت بازدید مناطق عملیاتی جنوب غرب، به این مناطق اعزام شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۶۰۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به همت سپاه ناحیه فراشبند، تعداد ۳ دستگاه اتوبوس، از بسیجیان خواهر، جهت بازدید مناطق عملیاتی جنوب غرب، به این مناطق اعزام شد.

سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان ، فرمانده سپاه فراشبند در جمع بسیجیان ، در محل گلزار شهدا ، با تبریک سالروز عملیات والفجر ۸ ، گفت : شهدایی که الان در جوار آنان هستیم ، مردانه در مقابل دشمنان ایستادند و عزت ، افتخار و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی خاطرنشان ساخت : شما برای تجدید میثاق با شهدا ، به این مناطق عملیاتی سفر می کنید و هر وجبی از آن خاک خونی ریخته شده است تا آزادی ما مرهون ایثارگری ، جانفشانی، شهدایی باشد که از تمامی تعلقات مادی و دنیایی خود گذشتند و به خدا پیوستند .

فرمانده ناحیه فراشبند ادامه داد : امروز شما با حجاب خودتان به مقابله با جنگ نرم دشمنان آمده اید و سعی کنید زیارت توام با معنویت داشته باشید و قطعا دیدگاه شما موقع برگشت از این سفر معنوی با قبل فرق خواهد کرد .

حجه الاسلام حسینی نژاد مسوول اداره تبلیغات شهرستان نیز گفت : سفر راهیان نور سفر شور و عشق است چرا که ؛ شهدا با بریدن از تعلقات دنیایی و با اخلاص و شجاعت و ایثار به درجه بندگی رسیدند و عشق به خدای متعال آنها را متعالی ساخت.

وی متذکر شد : مناطقی که شما حضور می یابید در آنجا شهدا نفس کشیدند و با ندای لبیک یا حسین به دل دشمن می زدند که حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا آزادی و سرافرازی کشور ما شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار