کارگاه آموزشی پرورش و تکثیر زالوی طبی در کازرون برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: کارگاه آموزشی پرورش و تکثیر زالوی طبی در کازرون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۱۸
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: کارگاه آموزشی و پرورش تکثیر زالوی طبی در شهرستان کازرون جهت علاقه مندان برگزار می شود.

وی ادامه داد: دوره آموزش شیوه های علمی، نگهداری و تکثیر زالوی طبی برای علاقه مندان در این رشته با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان و استان به همراه ارائه گواهینامه معتبر همراه خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تاکید داشت: نگهداری و تکثیر زالوی طبی یکی از عرصه های است که هم بسیج سازندگی سپاه و هم جهادکشاورزی تسهیلات جهت اشتغال و درآمد زایی به همراه خواهد داشت.

وی اضافه داشت: کارگاه آموزشی پرورش زالوی طبی در شهرستان کازرون قرار است روز های یکشنبه از فردا در بهمن ماه آغاز شود و این دوره در حسینیه حضرت علی اکبر(ع)واقع در روستای باقرآباد کنار شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

سرهنگ توکل در انتها با توجه به اهمیت پرورش زالو و استفاده از زالو در درمان پزشکی و این که از راههای موثر بر درآمد می باشد از علاقه مندان به شرکت در دوره دعوت نمود جهت ثبت نام شرکت در دوره به بسیج سازندگی ناحیه و یا حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار