حجت الاسلام عزمی:

حضرت زهرا (س) یک الگوی کامل برای همه‌ی زنان است

حجت الاسلام عزمی گفت: اهل بیت (ع) به آخرین عصمت کمال رسیدند و تمام فضائلکه یک انسان باید داشته باشد یک جا در وجود اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۶۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام عزمی در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س) که در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون برگزار شد، اظهار داشت: اهل بیت(ع)به آخرین عصمت کمال رسیدند و تمام فضائلکه یک انسان باید داشته باشد یک جا در وجود اهل بیت(ع) است.

وی ادامه داد: خطبه فدکیه تمام دستورات دین و جهان بینی، فلسفه، نبوت، دفاع از حریم ولایت و امامت در این خطبه منعکس شده است که حضرت مقام عظمای ولایت را به خوبی بیان می کند.

استاد حوزه علمیه شهرستان کازرون تصریح کرد: اگر حضرت مریم د زمان خودش قرآن او را برترین زن معرفی می نماید ولی پیامبر اکرم(ص) در زمان حضرت زهرا(س)با آیات و روایات فاطمه را بهترین و برترین زن معرفی می نماید.

وی به بیان مهمترین ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها در محیط منزل و جامعه پرداخت و افزود: زهرای مرضیه (س) اگر چه زندگی طولانی نداشت اما عمر کوتاه او سرشار از فضائلی است که بهره مندی از هرکدام از آنها می تواند زیبایی ها را برای زیست انسان رقم بزند که در نتیجه معاد او نیز به سامان شود.

حجت الاسلام عزمی به اهمیت خطبه فدکیه اشاره داشت و تاکید کرد: خطبه فدکیه یک دوره فشرده جهان بینی الهی می باشد به خوبی به تمام حقانیت اهل بیت(ع) اشاره داشته است.

به گزارش بسیج، در این مراسم که با حضور مسولین شهرستان و نماینده مردم شهرستان کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی دکتر فریدون عباسی برگزار شد، مداح اهل بیت برادر خوش کردار با ذکر مصیبت در وصف حضرت فاطمه زهرا(س)حاضرین را به فیض رساند.

انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار