خبرهای داغ:
در سفر به شهرستان جهرم انجام شد:

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش با خانواده شهید فرهنگی جهرمی

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: تکریم خانواده شهید وظیفه همه جامعه است چرا که خون شهید همواره در رگ‌های جامعه جریان دارد.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۶۰
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد خلیل عسکری در سفر به شهرستان جهرم با حضور درمنزل شهید فرهنگی خلیل اسلامی جهرمی با مادر و خانواده این شهید دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این دیدار صمیمی اظهار کرد: خداوند در قرآن به جایگاه والای شهید اشاره می کند و می فرماید شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند.

وی افزود: مقام هم نشینی شهید با خداوند به گونه ای است که زبان را از وصف مقام شهید عاجز می کند.

عسکری خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهید وظیفه جامعه است خون شهید همواره در رگهای جامعه جریان دارد.

وی اضافه کرد:توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف ماست لذا آن را در دستور کار قرار داده ایم بنابراین حضور درخانواده های شهدا با هدف الگو گیری از زندگی شهدا انجام می شود و پایه برکت در کارها خواهد بود.

مدیر کل آموزش وپرورش فارس افزود: امیدواریم خداوند به برکت خون شهدا ما را ملازم و همراه ولایت قرار دهد و دعای خیر شهید بدرقه راه ما مدیران باشد تا در مسیر تعلیم و تربیت موفق شویم.

شایان ذکر است: شهید خلیل اسلامی جهرمی از معلمان روستای احمد محمودی در منطقه جویم جهرم بود که عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در سن 23 سالگی، در سال 1365 در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار