خبرهای داغ:
امام جمعه دهستان قازانقایه:

علمای اهل سنت در همه ادوار حامی انقلاب اسلامی بوده اند

حاج آخوند ناصر قزل گفت: همین کومله در جریان گنبد حکم اعدام هفت عالم اهل سنت را صادر کرد که همه پرورش یافته مراوه تپه بودند.
کد خبر: ۹۴۷۳۰۹۲
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

علمای اهل سنت در همه ادوار حامی انقلاب اسلامی بوده اند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حاج آخوند ناصر قزل امام جمعه دهستان قازانقایه شهرستان مراوه تپه در جمع ائمه جمعه و جماعات شهرستان مراوه تپه در حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت : روحانیون اهل سنت در تمامی ادوار انقلاب اسلامی پای کار انقلاب بوده و هستند.

وی افزود : در جریان رای به جمهوری اسلامی در تاریخ هیچ کشوری، حکومت به رفراندوم گذاشته نشد که این کار در جمهوری اسلامی انجام شد.

امام جمعه قازانقایه اظهار داشت: ما شاهدیم و به گواهی تاریخ در تمام انقلاب ها انقلابیون خود را به کشور تحمیل کردند و در هیچ کشوری غیر از دموکراسی ترین کشور جمهوری اسلامی ایران اصل انقلاب و حکومت به رای گذاشته نشده است.

آخوند قزل تصریح کرد :  به جرات می گویم در آن رفراندوم قدم های راسخ اهل سنت خودش را نشان داد که بالاترین رای استانی نصیب استان گلستان بود که حاصل همدلی علمای سنی و شیعه بود.

وی یادآور شد : همین کومله در جریان گنبد حکم اعدام هفت عالم اهل سنت را صادر کرد که همه پرورش یافته مراوه تپه بودند. جرم آنها حمایت از جمهوری اسلامی بود. موردی نداشتیم که فتنه ای علیه انقلاب اتفاق افتاده باشد و علمای اهل سنت در آن قضیه ساکت نشسته باشندو از نظام اسلامی دفاع نکرده باشند.

امام جمعه قازانقایه تاکید کرد : در اغتشاشات اخیر علمای اهل سنت استان گلستان خصوصا مراوه تپه پیشگام موضع گیری بودند. همه ی علمای ترکمن صحرا پای این انقلاب ایستاده و خواهند ایستاد. علمای ترکمن صحرا جزو اولین کسانی بودند که با مقام معظم رهبری بیعت کردند و محکم پای آن بیعت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار